Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Долецька С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Долецька С. В. 
Завдання патріотичного виховання молодших школярів в процесі краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / С. В. Долецька // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 1. - С. 49-55 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Долецька С. 
Основні етапи патріотичного виховання молодших школярів засобами краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / С. Долецька // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_23
Розглянуто основні етапи патріотичного виховання молодших школярів, які пов'язані з використанням засобів краєзнавства. Обгрунтовано концепцію формування у дитини уявлення про Малу Батьківщину як частину Великої Батьківщини, про її особисту цінність для неї нарівні з будинком і сім’єю. Запропоновано етапи, які охоплюють початкову школу і спрямовані на поетапне формування уявлень дитини про патріотичні категорії від сім’ї, міста, краю до країни. Акцентовано увагу на тому, що запорукою успіху у справі патріотичного виховання молодшого школярів є послідовність, безперервність, системність та спрямованість. Рассмотрены основные этапы патриотического воспитания младших школьников, основанные на использовании средств краеведения. Обоснована концепция формирования у ребенка представление о Малой Родине как части Великой Родины, о ее личной ценности для него наравне с домом и семьей. Предложены этапы, которые охватывают начальную школу и направлены на поэтапное формирование представлений ребенка о патриотических категории от семьи, города, края в страну. Акцентировано внимание на том, что залогом успеха в деле патриотического воспитания младшего школьников является последовательность, непрерывность, системность и направленность.The main stages of patriotic education of younger students, based on the use of the local history. Conception of forming child's idea of a small home as part of the Magnificent Motherland, its personal value to him on a par with home and family. Proposed steps that cover primary school from grades one to four, and aimed at the gradual formation of the child's views about the patriotic category of family, city, region in the country. Focused on the fact that the key to success in the patriotic education of the younger pupils is consistency, continuity, consistency and direction.
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.6 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Долецька С. 
Шкільний підручник з історії рідного краю: минуле і сьогодення [Електронний ресурс] / С. Долецька // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_16
Відзначено важливу функцію краєзнавства, як частини системи патріотичного виховання в контексті вимог сьогодення, збереження єдності суспільства, виховання толерантних відносин. Розглянуто історичний аспект проблеми впровадження до шкільної програми курсу країнознавства. Акцентовано увагу на маловідомих дослідженнях з цього питання, які містять спроби систематизації матеріалу за деякими регіонами, над якими працювали професійні військові: військово-статистичні огляди 69-ти губерній і областей імперії, а також діяльності Таврійського губернського земства на початку XX ст. щодо видання першого підручника з батьківщинознавства. Окреслено основні напрями діяльності відділу народної освіти та ради, яка займалась питанням видання підручника з батьківщинознавства, консультування з іншими губернськими управами щодо видання підручника для школи з описом їх губернії, надання пропозицій повітами щодо структури підручника. Підкреслено значення цієї дисципліни в патріотичному вихованні та необхідності її вивчення в сучасній початковій школі. Запропоновано розглянути концепцію підручника з історії Євпаторії, яку розробляє кафедра історії і правознавства Євпаторійського педагогічного факультету Кримського гуманітарного університету. Висвітлено основні положення цієї концепції: курс побудовано як антропологічно орієнтований; провідною ідеєю курсу є думка про те, що історія міста, його культура, населення є частиною світової культури, спільноти; теми курсу пов'язано з проблемами сьогодення і минулого; курс задумано не лише як аудиторний, а й як екскурсійний.Отмечено значение краеведения, как части системы патриотического воспитания в контексте требований настоящего, сохранения единства общества, воспитания толерантных отношений. Рассмотрен исторический аспект проблемы внедрения в школьную программу курса краеведения. Акцентировано внимание на малоизвестных исследованиях по этому вопросу, содержащие попытки систематизации материала по некоторым регионам, над которыми работали профессиональные военные: военно-статистические обзоры 69-ти губерний и областей империи, а также деятельность Таврического губернского земства в начале XX в. по изданию первого учебника по краеведению. Определены основные направления деятельности отдела народного образования и совета, который занимался вопросом издания учебника по краеведению, консультирование с другими губернскими управами по изданию учебника для школы с описанием их губернии, предоставление предложений уездами относительно структуры учебника. Подчеркнуто значение этой дисциплины в патриотическом воспитании и необходимости ее изучения в современной начальной школе. Предложено рассмотреть концепцию учебника по истории Евпатории, которую разрабатывает кафедра истории и правоведения Евпаторийского педагогического факультета Крымского гуманитарного университета. Освещены основные положения этой концепции: курс построен как антропологически ориентированный; ведущей идеей курса является мнение о том, что история города, его культура, население является частью мировой культуры, сообщества; темы курса связаны с проблемами настоящего и прошлого, курс задуман не только как аудиторный, но и как экскурсионный.In the article the problem of introduction of the course "Local history" into the school curriculum has been viewed. Special attention has been drawn to the little-known research in this question as well as the activity of the Tavriysko provincial zemstvo at the beginning of the 20th century since the first textbook on local history was published. The author puts emphasis on the role of this discipline as the means of patriotic upbringing and the necessity of its studying at the contemporary primary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.208 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Долецька С. 
Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / С. Долецька // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_24
Розглянуто специфіку патріотичного виховання молодших школярів, виявлено особливості краєзнавчої роботи як засобу патріотичного виховання, визначено її потенційні можливості та властивості у патріотичному вихованні. Установлено характерні риси, що можуть бути застосовані в патріотичному вихованні: неформальність, демократичність, наочність, комунікативність, емоційність. Рассмотрена специфика патриотического воспитания младших школьников, выявлены особенности краеведческой работы как средства патриотического воспитания, определены её потенциальные возможности в патриотическом воспитании. Установлены характерные черты, которые могут быть применены в патриотическом воспитании: неформальность, демократичность, наглядность, коммуникативность, эмоциональность.Specificity patriotic younger students, the peculiarities of local history work identified its potential and characteristics in patriotic education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.441 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Долецька С. 
Шкільний музей як засіб патріотичного виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Долецька // Молодь і ринок. - 2013. - № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського